פניות לדורית מנצור בנושא גני ילדים וצהרונים  |  פניות לשלום עטר בנושא פעילות תרבות  |  פניות לדורון קורן בנושאי מבני ציבור, תכנון ובנייה.  |  פניות לאדי גרבר בנושא פיתוח  |  
 


 
  רישום לניוזלטר

 
 
 

 
מונה:

התחברות למנהלים


iPhone Supported

איך עבדו עליי בחברת פלא פון 

עד אוקטובר 2010 הייתי מנוי של חברת אורנג'.
נהנתי משרות מדהים שאין לו אח ורע, כמו כן תנאי קליטה של המכשירים היו מצויינים ולעולם לא הייתה לי בעיה. (אני עצמאי ועובד עם ניידת שרות באזור המרכז).
אני מודע לעובדה שבכל חברה קיימים לקוחות שלא מרוצים אבל תרשו לי בבקשה, אני מספר את הסיפור שלי, כמו כן אאפשר לכם לספר את הסיפור שלכם בתחתית העמוד ב"תגובות".
במשך השנה פנו אליי מחברת פלאפון כדי לשמוע הצעה ולעבור לחברתם, לא נענתי להם.
בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2010 חשבתי לעצמי: "חשבון הטלפון שלי גבוה, אולי אוכל להשיג מחיר נמוך יותר מחברת אורנג' " התקשרתי אליהם אבל לא הצלחתי לשכנע אותם להוריד את המחיר.
כמו בסרטים (סרטי אימה בעיקר) בדיוק ברגע בו הייתי מבושל משני הצדדים, צלצל הטלפון ונציגה נחמדה מחברת פלאפון שאלה לשלומי והציעה לי פגישה בה אוכל לשמוע על הצעה מדהימה מחברת פלאפון.
מבושל או לא, הסכמתי וחיי השתנו מאז ללא הכר.

 הסיפור שלי בראשי פרקים:
1.נציגת פלאפון מבטיחה לי הבטחות ללא כיסוי:
  *תשלום מלא של הקנסות- ארבעה חודשים לאחר התחלת העסקה עדיין לא סגור.
  *הבטחה לליווי ותמיכה במשך ארבעה חודשים מיום החתימה על החוזה - מיד לאחר
   החתימה על החוזה היא נעלמה.
  *דיבוריות לרכב- חודשיים לאחר חתימה על החוזה הותקנו דיבוריות-סכנת נפשות !!
2.בדיקת הנציגה העלתה תשלום קנסות בסך של כ 8000 ש"ח וזאת לאחר בדיקה 
   מקיפה מצידה וחתימה על התחייבות מול הלקוח (אני) לתשלום הקנסות.
   בפועל הקנסות הגיעו לסכום למעלה מ 25,000 ש"ח.
3.מנהלה של הנציגה התחייב לפתרון של הבעיה תוך הבנה לגודל הבעיה ולא רק שלא 
   פתר את הבעיה אלא החריף אותה.
   נקבעה איתו פגישה אשר נדחתה בהודעות sms וללא התראה 4 פעמים !!!
   הפגישה איתו לא התקיימה עד היום !!!
   *בארבעה חודשים התקשרתי למוקד פלאפון עשרות פעמים.
   *מחירי החבילות אינם תואמים את ההסכם עם הנציגה של פלאפון.
   *על מנת לתקן בעיה באינטרנט (בנייד) נאלצתי להתקשר למוקד 4 פעמים.
   *קבלת אישור לתשלום קנסות (חלק מהקנסות) התקבל בהודעת sms וכשביקשתי 
   * אישור לתשלום הובטח לי שישלח אולם חודש לאחר ההבטחה לא נשלח אישור כזה.

ארגון אמון הצבור
מחלקת הסברה
איך להתנהל חכם יותר מול חברות הסלולאר

פגישה ראשונה עם נציגת פלאפון:
הגיעה אליי נציגה של פלאפון הבייתה ובפגישה של חצי שעה העלתה לפני אפשרות לחסוך כמה מאות שקלים ולקבל הרבה יותר, כמובן שרשמה לפני את המחירים וההתחייבויות והשאירה אותי לחשוב על ההצעה.
במשך הפגישה התרשמתי שאכן המחירים של פלאפון יותר נמוכים אולם הדגשתי בפניה את עניין הקנסות והיא אמרה:" ראיתי את החשבוניות, אין בעיה כלל וכלל, חברת פלאפון תיקח על עצמה את התשלום של הקנסות".
שאלתי אותה אם היא בטוחה היות ולא מזמן החלפתי מכשיר ואולי הקנס גבוה, היא ענתה: "אל תדאג, אני מבינה ויש לי ניסיון וליד עדים נוספים קבעה נחרצות: "חברת פלאפון תיקח על עצמה את תשלום הקנסות" 
ביקשתי ממנה לכתוב זאת על גבי ההצעה המקורית שלה.
למחרת התקשרתי לחברת אורנג' בניסיון אחרון להשפיע על המחיר אולם שוב נענתי בשלילה, מכאן הדרך הייתה סלולה לגיהנום.....
פגישה שניה עם נציגת פלאפון:
התקשרתי לנציגה של פלא פון (היא ענתה לי מיד) ביקשתי ממנה להגיע לפגישה נוספת עם כל בני משפחתי למען נסגור את הפרטים ואת סוג המכשירים.
קבענו פגישה ליום המחר (נראה כאילו היא המתינה רק לי) ואכן למחרת היא התייצבה אצלי ושוב עברנו על הפרטים כולם.
שוב, נשאר נושא הקנסות לאורנג', שאלתי אותה מספר פעמים והבאתי שוב את החשבוניות, היא ענתה בבטחון מושלם: "אין בעיה ואל תדאג, חברת פלאפון תיקח על עצמה כל קנס שתקבל"
פגישה שלישית עם נציגת פלאפון:
"אמרה שתגיע בשמונה, הגיעה בשמונה" אמרתי לעצמי.... וואלה שרות מדהים, ואכן הנציגה של פלאפון הגיעה והביאה עימה את המכשירים וכל הכבודה כדי שנוכל לצאת לדרך.
הערה: תראו רבותי, אני איש מלא אמונה, אני בעיקר מאמין לבני אדם ובבני אדם.
אני לא מבין בענייני סלולאר ובטח לא בענייני ניוד של מכשירים מחברה לחברה אבל, אמרה בפגישה הראשונה: "תסמוך עליי, אני אלווה אותך בחודשים הראשונים"
ידעתי (טמבל, מטומטם אידיוט שכמוני) שאני בידיים טובות.
מה קיבלנו?
1. מכשירים חדשים עם כרטיסי sim של חברת פלאפון.
2.מי שלא הזמין מכשיר חדש ונשאר עם מכשירו הישן קיבל כרטיס sim ואני הייתי פשוט צריך לפתוח את המכשירים (משהו כזה, זאת פעולה שמאפשרת לכרטיס של חברה אחרת להיות מזוהה ע"י המכשיר)
3.לקבל דיבוריות.
4.לקבל את הקנסות שאשלם לחברת אורנג' חזרה מפלאפון.

למחרת, כמו ילד טוב, נסעתי לפתוח את המכשירים ולצערי את המכשיר שלי לא ניתן היה לפתוח, התקשרתי לנציגת פלאפון, סיפרתי לה, והיא כמובן ניסתה לסייע לי ולבסוף הוחלט שהיא תזמין לי מכשיר חדש ואני אקבל אותו בתחנת השרות בפתח תקווה.
למחרת נסעתי לתחנת השרות, המתנתי בתור, הגעתי לנציג וראו זה פלא, אין מכשיר כזה.
התקשרתי אליה, היא התנצלה ולאחר שניסתה לשכנע אותי לקחת מכשיר אחר אמרה לי: "חכה מספר ימים אני אסדר לך מכשיר כזה"
שאלתי אותה: "ומה עם הדיבוריות לרכב?"
ענתה: "אין בעיה גם זה יטופל"

לאחר מספר ימים ניסיתי להשיג אותה אולם ללא הועיל, לא ענתה ולא חזרה להודעותיי.
כאן התחלתי קצת לחשוש, אם נציגה משאירה אותי ללא מכשיר וללא דיבורית איך אוכל לסמוך עליה שתעמוד בהתחייבויות לשלם את הקנסות שלי?
כמו כן אני, עם המכשיר שלי עדיין בחברת אורנג' כך שאין לי בעיה עם העדר הדיבורית של חברת פלאפון (יש לי של אורנג'), ברכב הפרטי אנו ללא דיבורית, הסכנה רבה אבל אנו חיים בתקווה שאולי בקרוב תהיה לנו דיבורית.
ניסתי להתקשר למוקד פלאפון ולאחר עשרות שיחות התקשרו אל המנהל של הנציגה והוא קבע עימי פגישה.

בנתיים:
קיבלתי את רשימת הקנסות שלי לאורנג' על סך 42,000 ש"ח.

מנהלה של נציגת פלאפון מגיע לפגישה:
אני מציג לפניו את הבעיה והוא נותן לי פתרונות:
1.נראה שרשימת הקנסות אינה נכונה, אנו מתקשרים לחברת אורנג', הוא מנהל איתם שיחה ומוציא מהם את הסכום הנכון שהוא כ 22,000 ש"ח.המנהל בחברת פלאפון אומר לי: "את הסכום הזה אין לי בעיה לשלם לך".
"כשתגיע החשבונית תשלח אותה אליי לפקס"
4.התחייב לפניי לתת הוראה להתקנת דיבוריות ביום המחרת.

למחרת
לא היה זכר למתקינים או לשיחת טלפון של מישהו מפלאפון לביטול או דחייה של התקנה ואמרתי לעצמי : "בוא נמתין עוד קצת ונראה אולי הם הזמינו את הדיבורית מחו"ל"

יום אחרי אני מקבל את החשבונית הראשונה ומקבל דום לב מעורב בשבץ מוחי ולחץ בחזה.
1.חוייבתי במלוא הסכום גם על המכשיר/החבילה שלי למרות שאני בחברת אורנג' ומקבל מהם חיוב כרגיל עד לקבלת מכשיר מפלא פון.(800 ש"ח יותר)
2.קיבלתי את החשבונית הראשונה ללא זיכויים וללא החזרים (שילמתי כ 1000 ש"ח יותר)

התקשרתי לנציגה של חברת פלאפון אולם היא לא ענתה ולא השיבה להודעות שלי, התקשרתי למנהל שלה אולם ללא הועיל, התקשרתי בפעם המאה למוקד פלאפון (שנים אני באורנג' לא התקשרתי למוקד חצי מכמות השיחות שהתקשרתי בפלאפון במשך חודש וחצי.
כעסתי מאוד והנציגה שענתה לי פנתה לאותו מנהל בשאלה והוא מצידו ביקש ממנה לקבוע עימי פגישה לתחילת השבוע הבא, יום ראשון בשעה 15:00.
הסכמתי בתקווה לפתור את הבעיה.

עדיין אין דיבוריות.
לאחר מספר ימים התקשרתי למנהל אולם הוא לא ענה, שלחתי לו הודעה וכתבתי: "עדיין לא קיבלתי דיבוריות" והוא ענה לי : למה לא הזכרת לי?
עניתי לו: "אני לא מזכירה שלך"
הוא ענה לי: "אתה לא מזכירה אבל ביקשתי ממך שאם לא יבואו להתקין תגיד לי"


אני מניח שאתם כבר מבינים שיש כאן בעיה גדולה של התנהלות ושרות.
יום ראשון הגדול מגיע ואני מפנה לי את היום לפגישה החשובה, אני בסערת רגשות, אין לי סיבה לנוח על זרי דפנה, אין שום זכר לשרות, אין ליווי בתחילת הדרך, אין אמפטיה, אין רצון לפתור בעיות אין כלום.

יום ראשון בבוקר אני מקבל הודעת sms מהמנהל והוא מבטל את הפגישה ביננו ודוחה אותה ליום שלישי.
אני מתקשר אליו, הוא לא עונה, אני מקבל את עצת העו"ד שלי, כן כן כן לקחתי עו"ד, ומתקשר אל מוקד פלא פון להתלונן על כך.



יום שלישי בבוקר אני מקבל הודעת sms מהמנהל והוא מבטל את הפגישה ודוחה אותה ליום ראשון הבא.
שוב אני מתקשר למוקד פלא פון לספר להם ששוב בוטלה הפגישה והיחס אליי הוא לא רציני ואינו עומד בהבטחה לליווי ושרות.



יום ראשון בבוקר אני מקבל הודעת sms מהמנהל והוא מבטל את הפגישה ודוחה אותה ליום שלישי.
שוב אני מתקשר למוקד...



יום שני הוא שולח לי הודעה וכותב שלא יוכל להגיע אולם הוא שולח את הנציגה הנאמנה שלו.
נכון מאוד, צדקתם, התקשרתי למוקד....



אל תחשבו על זה אפילו, התקשרתי למוקד, אני לא מתכוון לוותר למי שמזלזל בי ולא נותן לי שרות כמובטח.
כמו כן, השיחות מוקלטות במוקד ואין אפשרות, לאחר מכן, לספר שלא הייתה בעיה.

האם לספר לכם רבותי מה היו הסיבות לדחייה? למה לא? לקוח חדש (אני) הנמצא בבאלגן שלם, ללא שרות וללא שמץ של טיפול המחברה אליה התחבר זה עתה, מה אכפת לי מהסיבות? נו טוב, היו מחלות ותאונות ופגישות חשובות.
אין לי ברירה אלא להסכים לפגישה עם הנציגה של פלאפון ואני ממתין ביום שלישי להגעתה של הנציגה של חברת פלאפון.

פגישה עם נציגה של חברת פלאפון:
העלתי את כל הבעיות והיא הבטיחה לי:
1.זיכוי מלא על החודשיים וחצי בהם חוייבתי על המכשיר שלי.
2.דיבוריות יותקנו מידית ברכבים שלי.
3. תשלום מלוא הקנסות שלי לאורנג'



לאחר מספר ימים התקינו לי סוף סוף את הדיבוריות בשני הרכבים.

שימו לב בבקשה !!!!
ההתקשרות של עם חברת פלאפון בתחילת נובמבר 2010
התקנת דיבוריות בתחילת ינואר 2011.

פניתי למנהל של הנציגה שוב, הוא ענה לי !!!
ביקשתי ממנו לקבל אישור לתשלום הקנסות, הוא ביקש ממני את החשבונית ואכן שלחתי אליו חשבונית של אורנג' על סך 22,000 ש"ח בקרוב.
הוא ביקש ממני פרוט של החשבונית.
לא הצלחתי להשיג את הפרוט המיוחל והתקשרתי לנציגה שוב, לאחר מספר ניסיונות היא ענתה לי והעלנו לשיחת ועידה את שרות לקוחות אורנג'
התחלתי לבקש מנציגת שרות הלקוחות את הפרוט של החשבונית והנציגה של פלאפון השתלטה על השיחה תוך שהיא מציגה את עצמה קקרובת משפחתי (שקרנית וחוצפנית) ומסבירה לה, די בהצלחה, מה היא מבקשת ואכן הפרוט המיוחל הגיע אליי עוד באותו היום לפקס.
שלחתי את הפקס למנהל בפלאפון והוא בישר לי שהפקס התקבל והוא שלח אותו לתשלום, אני אקבל את הזיכוי החל מהחשבונית הבאה.

היום קיבלתי שיחה מאגף תשלומים של חברת פלאפון והתבשרתי על זיכוי שאקבל על הקנסות בסכום של 10200 ש"ח.
שאלתי: "הקנסות שלי הם 22,000 ש"ח אותם כבר שילמתי וכמובן שהנציגים הבטיחו לי לקבל את ההחזר והזיכוי על הקנסות.
התשובה: "לפלאפון יש תקרה לתשלום הקנסות"

ניסיתי להשיג את המנהל או הנציגה אך לשווא.
שלחתי להם איומים קשים בהודעות sms עם כוונה מלאה לקיים את האיומים ואז, לאחר יומיים, קיבלתי הודעה מפלאפון, מספר המכשיר ממנו נשלחה ההודעה הוא 777, הזיכוי שלך מחברת פלאפון הוא 18000 ש"ח והוא מכסה את כל ששת המכשירים שלקחת.

במשך התקופה נתקלתי במספר בעיות נוספות:
1.אין קליטה, באורנג' הייתה לי קליטה הרבה יותר טובה, לעיתים שיחות מתנתקות לי !
   זאת חוויה שלא נתקלתי בה מזמן.
2.לאחר הניוד נתקלתי בבעיה: אין לי אינטרנט במכשיר ואין לי אפששרות להוציא 
   הודעות תמונה.
   התקשרתי מספר פעמים למוקד והם שלחו לי תוכנות ללא הועיל, בפעם האחרונה 
   הנציג הבטיח לי שיחזור אליי לביקורת וילווה אותי עד לפיתרון, הוא לא חזר אליי עד 
   היום. 

סיכום:
1.פלאפון אינה עומדת בהתחייבויות מול הלקוח.(הלקוח הוא אני)
2.הנציגים שיקרו לי במצח נחושה ובחוצפה גדולה.
3.לאחר החתימה נגמר כל רצון של הנציגה להעניק שרות או לפתור בעיות.
4.חוסר מקצועיות של נציגה שטוענת שאין שום בעיה לשלם את הקנסות וזאת על פי
   החשבוניות של החברה המתחרה.
5.אין שום רצון לפתור בעיות בשום דרג החל מהנציגה דרך המנהל שלה ועד המוקד
   לשרות לקוחות.



שלח לחבר הדפס
שתף

פורום