פניות לדורית מנצור בנושא גני ילדים וצהרונים  |  פניות לשלום עטר בנושא פעילות תרבות  |  פניות לדורון קורן בנושאי מבני ציבור, תכנון ובנייה.  |  פניות לאדי גרבר בנושא פיתוח  |  
 


 
  רישום לניוזלטר

 
 
 

 
מונה:

התחברות למנהלים


iPhone Supported
 
   ישראלינק. מה זה?

היום נערכה פגישה עם נציג מחלקה מכנית ומודרניזציה בישראליפט וכן עם מנהל השרות.
הפגישה התקיימה בעקבות בקשת תושבים וועדי בתים בכפר גנים לבחון את מערכת ה"ישראלינק" ולקבל הצעת מחיר בעבור בנייני השכונה.
ובכן, מהי מערכת ישראלינק?
מערכת ישראלינק מאפשרת ליצור קשר עם מוקד מאוייש 24 שעות ביממה מתוך המעלית בשעת חרום לשימוש בעת מצוקה.
לשם כך המערכת מחוברת לקו "בזק" שפועל גם בשעת הפסקת חשמל ומאפשרת לנוסע במעלית להתקשר למוקד כשהמעלית "נתקעת".
מערכת ישראלינק אינה טלפון כי אם יותר כמו מכשיר קשר והיא ניתנת להפעלה בלחיצה על כפתור האזעקה, המותקן באופן קבוע במעלית, למשך 7 שניות, על פאנל המעלית מורכב מכשיר הנקרא "חייגן" ובזמן הלחיצה נוצר הקשר עם המוקד.

ישנן שתי סוגי התקנות: יש לציין שבכל מקרה דרוש קו טלפון של "בזק" לחדר המכונות.
התקנה חיצונית, יחידה קטנה מאוד המורכבת על הפאנל ובה שתי נוריות,מיקרופון ורמקול.
נורית צהובה נדלקת בעת הלחיצה על כפתור הפעמון ונורית ירוקה בעת שנוצר הקשר.
התקנה פנימית, במקרים שיש פאנל עם הכנה יש אפשרות להתקין את המערכת לתוך הפאנל, אם אין הכנה יש אפשרות רק להתקנה חיצונית.
המערכת ניתנת ע"י  ישראליפט ללא עלות והחברה מחייבת את הלקוח במחיר ההתקנה ועלות חודשית להפעלת המוקד.
ועדי בתים המעוניינים להתקין את המערכת מוזמנים ליצור עימי קשר, לציין את השם,רחוב ומספר ואת היותם ועד הבניין ואני אעביר להם את פרטי ההצעה.

צדוק  kfarganim@gmail.com

 



Go Back  Print  Send Page

פורום