פניות לדורית מנצור בנושא גני ילדים וצהרונים  |  פניות לשלום עטר בנושא פעילות תרבות  |  פניות לדורון קורן בנושאי מבני ציבור, תכנון ובנייה.  |  פניות לאדי גרבר בנושא פיתוח  |  
 


 
  רישום לניוזלטר

 
 
 

 
מונה:

התחברות למנהלים


iPhone Supported
 
   מחנה סירקין - הבגידה של ראש העירייה בעיר פתח תקווה
דף הבית >> כתבות >> מחנה סירקין - הבגידה של ראש העירייה בעיר פתח תקווה
לאחרונה יצאה הודעה מהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בה אושרה תכנית השלד לבנייה במתחם סירקין.
הודעה זו הינה עוד "מסמר בארון" שתוקעים בעיר פתח תקווה.
לפני כשנתיים נודע לי שראש העירייה שותק ואינו נלחם על העיר היות וקיבל הטבות מפליגות מבכירים בממשלה 
כמו הבטחה להפשרת קרקעות (מליונים על גבי מליונים למי שיקבל את הזכות לבנות עליהן) ועוד כהנה וכהנה.
את המידע הזה פרסמתי ואכן הלחץ על ראש העירייה גבר אולם במקום לנהל מאבק כדי למגר את התכנית או להפוך אותה
לתוכנית טובה לעיר כמו פחות בנייה ובנייה לזוגות צעירים הוא ניהל מאבק פרווה שבו כל הצדדים ידעו שזאת הצגה שנועדה
למען תושבי עירו והמשיכו ביתר שאת על מנת לאשר את התוכנית הנוראית הזאת.

מצורף למטה מכתבו של משה פישר לראש העירייה
  

עמותה רשומה מס 580611143
כתובת אצל משה פישר רח' עמיקם 7 פ"ת 4932423 טל: 052-5913356
                          
24, פברואר, 2017

לכבוד
מר יצחק ברוורמן ראש העיר
פתח תקווה

א..נ.

הנדון: תוכנית שלד לשטח מחנה סירקין

בשמה של העמותה להגנה על עתיד מחנה סירקין הננו מתכבדים לפנות אליך בנושא הנדון כדלקמן:

א. בימים אלה קיבלנו את פרוטוקול ישיבת הועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז אשר דנה בנושא הנדון והחליטה לאשר עקרונית את התוכנית.
ב. לצערנו, עיון בטבלת שלביות הביצוע בנושא התחבורה מלמד כי רוב (אם לא כל) תנאיה של עיריית פתח תקווה לשלביות התחבורה לא התקבלו ונותרנו עם תכנית שלד שהשלכותיה התחבורתיות הן הרסניות.
ג. למעשה בשלב של מתן היתר בניה ראשון ועד לבניית 4000 יחידות דיור אין בתוכנית השלד שום פתרון תחבורתי אשר ישפיע באופן כלשהו על מצב התחבורה באזור.
ד. גם בשלבים מאוחרים יותר של ביצוע התוכנית (לאחר 4000 יחידות דיור)פתרונות התחבורה המוצעים הם מוגבלים ביותר.
ה. אין בתכנית פירוט לגבי המתע"ן (מערכת תחבורתית עתירת נוסעים) המתוכננת להתבצע כתנאי להיתר בניה מעל 4000 יחידות דיור ואשר אמורה ליצור נתיב מראש העין דרך שטח המחנה ועד תחנת אורלב במרכז העיר.
ו.  רק בסוף בניית 8000 יחידות דיור תבחן השאלה לגבי מנהור עוקף 40 !!!
ז. תכנון וביצוע נתיב תנועה משטח המחנה לכיוון תחנת הרכבת סגולה לא מופיע בתוכנית.
ח. אין בתוכנית שום התיחסות לנתיבי תחבורה וחניונים לתחנות הרכבת הכבדה (אלעד, עינת, ראש העין הישנה )אשר עשויות לסייע בשינוע התושבים ממזרח למערב וממערב למזרח.  
ט. נראה כי מעבר למילים היפות ולמתק השפתיים של יו"ר הועדה המחוזית ונסיונותיה כביכול להגיע להסכמות אין לועדה המחוזית ולגורמי התכנון כל כוונה אמיתית  להציע פתרונות תחבורה .
י. בצער רב ברור לכולנו כי יש לאחד כוחות במטרה להאבק בכל הכלים העומדים לרשותנו במטרה לתקן תוכנית פגומה זו.
יא. אנו רואים אותך ראש העיר כמי שימשיך וינהיג את  המאבק למען השגת היעדים הצנועים והברורים אותם התווית בעבר ואשר אי השגתם תגרום לתושבי העיר והאזור נזקים חמורים לדורות.
יב. העמותה תמשיך לנהל מאבק ללא פשרות במטרה להשיג את יעדיה. 

     בכבוד רב,
           ועד העמותה
להגנה על עתיד מחנה סירקין


 

פורום